2012/02/02

宇宙剋星

宇宙剋星

宇宙剋星

志偉嘲子丹遇 宇宙剋星 輸票房
宇宙剋星

圖:馮淬帆(前排左五)被捧成「 宇宙剋星 」,表情像有點無奈

曾志偉與黃百鳴連續三年在賀歲檔交手,不過三年都是志偉勝出,今年更由頭贏到尾,前晚舉行祝捷和新春團拜時,曾志偉特別題「 宇宙剋星 」四字送給連續兩年參與演出的馮淬帆(緊哥),謂全靠他打贏「 宇宙 最強」甄子丹,但緊哥直言此番説話令他好驚,擔心會得罪人,又謂完了活動要立即坐飛機離港。

宇宙剋星

"喜上加囍"直至前日票房收超過1500萬,前晚團拜兼慶功宴,筵開23席,曾志偉、馮淬帆、黃宗澤及毛舜筠等人出席。由於連續三年賀歲均勝黃百鳴,志偉於席間親筆題了「 宇宙剋星 」四字送給緊哥,揶揄有份參演"八星抱喜"的「 宇宙 最強」甄子丹,志偉説:「呢兩年緊哥幫了好大忙,『 宇宙 最強』呢兩年被緊哥搞掂,一個打十個,你片酬應該值幾千萬,下次開套"葉問4"畀你。」緊哥即推卻道:「我唔清楚講乜,依家有驚,呢説話唔係我講!我依家做完就搭飛機走!」

事後 宇宙剋星 緊哥表示自己一直在台灣,所以不知票房事,那可知誰是甄子丹?他笑道:「知道,如果唔知仲死得快!」他又謂一部戲的成功不是單靠一個人,是成班人的功勞,不可説靠他,不可拿這個來玩,不過在旁的志偉道:「你贏得綽綽有餘啦,你紅的時候,子丹都唔知邊。」問緊哥是否好尷尬?他道:「唔係,只係怕得罪人。」志偉又道:「咁樣寫一寫,子丹出年唔收錢都幫黃百鳴拍呀,要爭番啖氣嘛!」志偉稍後會幫邵氏開拍5、6部戲,問他可會找緊哥拍?他説:「點能夠無佢份,凡係同子丹對打都要搵佢。」

宇宙剋星

圖: 宇宙剋星

笑高志森已過時

志偉又表示其實今年才是真正贏黃百鳴,第一年是黃百鳴先贏,之後多了人入場才險勝,而第二部最初大家打成平手,結果又贏,但今年則是由頭贏到尾,志偉道:「今次是兵行險,因自己起用無線藝員班底,跟對方的大卡士無得比。」談及高志森批評現時的賀歲片「揀唔落」,志偉即道:「佢已經脫離呢個圈,佢做緊賀歲舞台劇,就算返來再拍都已落後,因為笑料已唔同,不過我都歡迎佢明年加入戰團。(但他只拍女友焦媛?)咁我用焦媛、招魂啦,其實焦媛好玩得,次次"獎門人"我都有搵佢,佢只演舞台劇,高志森不應獨佔。」又麥包投訴志偉上年答應請大家去旅行慶功未兌現,志偉即道:「今年有機會,可能去日本!(明年賀歲會否再跟黃百鳴鬥?)會呀!有得鬥係好事。」

原文: 宇宙剋星
keyword: 宇宙剋星